3 Ekim 2017 Salı

Tanıtım: Electric Ribbon (e-ribon)

Birkaç gün sonra Comikon'da sahneye çıkacak olan Electric Ribbon üyeleri hakkında bulduklarımı paylaşmak istedim. Bildiğiniz gibi kızların programları uymadığı için sadece Asuka ve Erika sahne alacak ve mini bir konser verecekler :)



Haklarında İngilizce bir bilginin bulunmadığını söylemeliyim,en azından ben doğru olduğunu düşündüğüm bilgiler bulamadım. Ama kaynaklarda kesin olan 2 şey var,biri grubun şuan 6 üyesi olduğu ve 2.si grubun çok fazla üye değişikliği yaptığı.

Kliplerini izleyerek vardığım bir tespitime göre, eğer elf gözlerim yanlış görmüyorsa grubun en başından beri bulunan tek üye Erika olmuş. Erika'nın aynı zamanda hala aktif olarak devam eden bir DJ'lik kariyeri de var. 2015 yılında şuan hala grupta olan Asuka(pippi) katılmış. 2017 Mart ayında Yu, Aoi ve Airi en sonda Temmuz ayında Azumi katılmış. Azumi, eski üye Nagisa'nın gruptan ayrılması(mezuniyeti) ile aynı gün gruba dahil olmuş ama kendisi 2014 yılında 4 ay kadar resmi olmayan bir üye konumunda grupta yer almış. Üyelerin Instagram ve Twitter adreslerini resmi sitelerinde bulabilirsiniz. Resmi siteleri için buraya tıklayın :)

Haklarında anlatabileceğim daha çok şey olsun isterdim fakat ülkelerinde popüler bir grup değiller maalesef ve popüler gruplar için bile zor bilgi bulunurken bu kızlar hakkında bir şey bulmak pek olası değil :/ Aslında sevimliler ve biraz daha ilgiyi hakkettiklerini düşünüyorum ki İstanbul'daki mini konserleri muhtemelen en çok kişinin katıldığı konser olacak. Umarım Japonya'da da başarı gösterirler :)

Buradan sonra sizi bazı klipleriyle baş başa bırakıyorum. Videoların bulunduğu kanallardan başka videolarına da ulaşabilirsiniz.

En son klipleri Fun! Fun! Fun!


Twinkle In You (Azumi'nin olmadığı klip)


(İsmi çok Japonca yazıyor,sorry) Asuka ve Erika'nın bulunduğu klip



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder