15 Ekim 2017 Pazar

Comikon'da Neler Oldu?

Eğer bloğa ara sıra uğruyorsanız yada cosplay,anime/manga ilginiz varsa bu hafta sonu gerçekleşmiş olan Comikon etkinliğini duymuş hatta belki de katılmışsınızdır.



Ben bir arkadaşımla beraber etkinliğin sadece ilk gününe katıldım. Açık konuşmak gerekirse anime yada mangalara aşırı bir ilgim bulunmamakla beraber etkinliği merak ettiğim ve Electric Ribbon performansı için oradaydım. Etkinlik Caddebostan Kültür Merkezi'nin 3. ve 4. katlarında gerçekleşti. Bir çok fan standı ve manga alabileceğiniz standlar vardı. Biraz daha çok stand olmasını umardım sanırım,en azından tshirt falan satsalardı kesin alırdım :) Yine de fan çizimleri ve sattıkları şeyler gerçekten çok şirin ve güzeldi. Özellikle Harry Potter ile ilgili ne bulduysam topladım diyebilirim. Artı olarak fiyatları da gayet uygundu mutlaka herkes sevdiği bir şeyler bulmuştur sanıyorum.


Gözüm Gaming İstanbul'dan alıştığı için sanırım çoook daha fazla cosplayer beklemiştim. Ama yine de sayıları iyiydi ve hepsinin kostümleri de harikaydı. Atölyelere katılma imkanım olmadı ama gördüğüme göre onlar da çok eğlenceli geçmiş. Genel olarak ortam güzel olduğu için öyle yada böyle ilgilendiğiniz bir şey karşınıza çıkıyor.

Ara yerdeki televizyonlarda verilen Japon showlarını izledikten sonra cosplay defilesine girdik. Ciddi anlamda uğraşılmış güzel kostümler vardı. Defileden sonra kısa anime gösterimlerini izledik biraz, açıkçası beyin yakıcılar vardı hepsini anladım desem yalan olur :D Son olarak da Anime Grand Prix şarkı yarışmasına girdik. Pek çok popüler anime şarkısını hayranlardan dinledikten sonra jüri olan anime seslendiricisi(?) Chiaki Omigawa yada bizim seslenmemizi istediği Chi-chan ve Electric Ribbon'dan Asuka ve Erika aynı şekilde anime şarkıları söylerek mini konser verdiler. Chi-chan gerçekten çok sevimliydi ve sesi de çok güzeldi ve e-ribon kızları da fazlasıyla hareketli ve tatlılardı. Özellikle Asuka yerinde hiç duramadı ve Erika da gördüğü kalabalık ve ilgi karşısında halinden çok memnun gözüküyordu :) Biz bu konserler sonrasında çıkmak durumunda kaldığımız için Dilara Aybar konserini izleyemedik ama güzel bir konser olduğunu okudum.

Kameram iyi olmadığından ve açıkçası unuttuğum için ortamdan hiç fotoğrafım maalesef yok ama bakabileceğiniz linkleri aşağıya bırakıyor olacağım. Ufak aksaklıklar ve programların biraz geç başlaması(şarkı yarışması 45 dk kadar geç başladı :/) haricinde güzel bir etkinlikti. Seneye daha da kalabalık olmasını ve bu aksaklıkların yaşanmamasını umuyorum. Ciddi anlamda gidilesi bir etkinlik. Evet bir LA Anime-Expo değil ve olabilir mi emin değilim ama birileri daha iyisini yapana kadar en iyi comicon bu!

Fotoğraf ve videolara ulaşabileceğiniz Comikon İstanbul Facebook sayfası için tıklayın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder