23 Ekim 2017 Pazartesi

FTIsland İstanbul Konseri

FTIsland 29 Ekim'de İstanbul Vokkswagen Arena'da konser verecek,bunun hakkında bir yazı daha önce yazmıştım :) Bugün elimize gelen bir kaç detay bilgiyi vermek için yazıyorum.

Öncelikle My Music Taste'in duyurduğu konser akışını yayınlamak istiyorum. Akışa göre sabah 9'dan evvel sıraya girilmeyecek. Ve tavsiye olarak gerçekten erken gitmenizi önermem. Muhtemelen sizi oradan uzaklaştırabilirler. Ayrıca en yakın yemek ve tuvalet ihtiyaçlarınız karşılayabileceğiniz yer olan UNIQ sanıyorum ki normal AVM mantığı ile 10'dan evvel açılmayacaktır.

Akışa göre konserin 16:00'da başlayacağı ve 18:00'da biteceği bilgisi bulunuyor. Tam saatinde başlayacağına pek inanmıyorum açıkçası ama yine de en geç 19:00'da konser bitmiş olacaktır. Güzel saat yani. Bence gelin :) Akışın görselini de aşağıya koyuyorum.


İkinci detay olarak setlist'i vereceğim. Budapeşte konserinin şarkı listesi yayınlanmış. 95% hatta 100% ihtimal ile bu listeyi izleyeceklerdir. Onu da buraya iliştiriyorum :)


Hala biletinizi almadıysanız Biletix'ten internet üzerinden yada şubelerine giderek alabilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder