28 Temmuz 2019 Pazar

Fan Anlatımı : WiHi Konseri (2. round)

Hellö

En hızlı fan anlatımımı yazıyorum bugün :D Duyurusunu burada da yazmış olduğum WiHi Türkiye turnesinin en son konseri olan İstanbul/Kadıköy konserine katılma fırsatı buldum geçen gün.

Şununla başlamalıyım. Çocuklar kendilerini 3 ay içinde çok geliştirmişler. İlk konserlerinde sahne performanslarına yoktu ama şu an şarkılar için ufak da olsa bir koreografi hazırlanmış. Solo şarkılarda sadece o şarkıyı söyleyen üyeler çıkmıştı sahneye. Şimdi diğer üyelerde sahnede bulunup şarkılara eşlik ettiler. Zaten gruba yeni üye alınmış dj olarak, Ruta. Onun parladığı bir konser oldu diyebilirim çünkü konser öncesi neredeyse 1 saate yakın harika bir dj performansı sergiledi bizim için. Şarkılar esnasında da sahnedeydi. Kendi adıma sahnenin kalabalık oluşunu çok sevdim. Mikrofonlar bu sefer kablosuz ayarlanmıştı. Geçen sefer düşecekler diye korkudan rahat izleyememiştim bile konseri :D

Konser hakkında söyleyebileceğim diğer bir şey, bu sefer tiz çığlık atanlar, gereksiz bağıranlar olmadı. Bu turnenin ilk İstanbul konserinde talihsiz şeyler yaşanmış. Çocukların şarkılarına çok eşlik edilmemiş. Neyse ki bu konserde böyle bir şey olmadı. Şarkıları bilenler eşlik etti. Bilmeyenler dans etti. Konser alanı çok kalabalık sayılmazdı yine de 90-100 kişi vardık sanırım ama 3 ay içinde olan bir konsere göre ve turnenin 2. İstanbul konseri olduğunu düşünürsek yine de iyi bir sayıydı. Çoğunluğu da zaten backstage dahil olan 300TL lik biletten almıştı. Atmosferin iyi olduğunu söyleyebilirim. Çocuklar biraz yorgundu ama hayal kırıklığına uğramadılar. Çok kalabalık olmadığımız için herkes sahne önüne toplandı.

Konser sonunda üyeler sahne önünde olan hayranların tek tek ellerini tutup teşekkür ettiler. Rockdaily 2 ay sonra konsere gideceği için ona asker uğurlaması yapıldı. Asker selamı verip üyelerine sarıldığında çoğu kişi hüngür hüngür ağlamaya başladı :D

Fanmeeting'e gelecek olursak, herkes imza aldı, hediyelerini verdi ve konuşma fırsatı yakaladı. Üyeler için yaptığım isim logolarını daha önce Instagram hesabımda zaten görmüş olan üyelere tekrar logoları gösterdim ve beni hatırladıklarını, logoları benim yaptığımı bildiklerini söylediler :) 2 üye için aldığım bilekleri verdim. Paradice'a takması için yardım da ettim :D En son grup ile fotoğraf çekildim (herkes çekildi) ve alandan ayrıldım.

Konserde kendi adıma eğlenceli şeyler de oldu ama bunları uzun uzun anlatıp kimseyi sıkmak istemiyorum. Kısacası konser gerçekten ilkine göre çok daha güzel ve eğlenceli geçti. Konsere 2 saat kala gitmeye karar vermiştim ve gitmeseydim pişman olurdum onu anladım.



WiHi tekrar ülkemizi ziyaret edecek gibi duruyor yakın zamanda. 1 üye eksik olarak tabii. Bu zaman gelene kadar ülkemize gelen grupların konserlerine mümkün olduğunca katılmaya çalışın. Katılın ki ileride sevdiğiniz grupları da burada görme fırsatınız olsun. Kendi fancaminiz varsa ve bir yere yüklediyseniz link atmayı unutmayın :D Okuduğunuz için teşekkürler.


ps: Ses kalitesi yüzünden üzgünüm, bize de pek kaliteli gelmiyordu ve hoparlöre çok yakındım :/



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder