27 Eylül 2017 Çarşamba

TOP 5: Da-iCE

Ciddi anlamda 2 sene boyunca görmezden gelip "hayır dinlemicem" diye sayfaları kapattığım grup Da-iCE. Sonunda dayanamayıp "Into You" cover videolarını izlemiş ve anında hayranları olmuş bulunmaktayım. Bunun üzerine de kendi (şuanlık) top 5 Da-iCE şarkılarımı sizlerle paylaşmak istedim :)

1. Koigokoro
Slow şarkı çok fazla sevmeme rağmen bu şarkıya bayıldım. Aslında klibini ilk izlediğimde sadece güzel bir şarkı olduğunu düşünüyordum ama canlı performansı inanılmaz güzel. Vokal yetenekleri gerçekten mükemmel ve net şekilde uzun zamandır bu kadar iyi vokal dinlememiştim canlı performans olarak. O yüzden buraya canlı performansı bırakıyorum.







2. What You Say

Bu şarkıyı nedense iTunes'da bulamadım ve hangi albüme ait bir fikrim de yok. Dans pratiklerini izlerken keşfettiğim bu şarkı sanırım 2014 yılında yayınlanmış,en azından video 2014 yılına ait.



3. Billion Dreams

Youtube'da dans videosu bulunuyor sadece :/ Ama klibini Google'da aratarak bulabilirsiniz :)




4. Watch Out

Yine full hali için araştırmanız gerekecek. Ayrıca üyelerin tek tek odak olarak çekildiği versiyonları da bulunuyor :)


5. Paradive

Şarkı çok sevimli ve güzel enerji veriyor(artı olarak Toru,evet.) Ve evet,şarkının Paradise değil ve şarkıda gerçekten Paradive diyorlar. Ne demek olduğunu bilen varsa açıklama yapabilir, Google translate bu soruma cevap vermedi çünkü :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder