22 Eylül 2020 Salı

Tayland BL Vol. 1: 2moons

 Yeni bir seri ile karşınızdayım. Yazmayalı gerçekten uzun zaman olmuştu. Bu süreçte biraz Tayland dizilerine sardım. BL yani "boys love" izledim bolca. J-Dramalar için yaptığım konsepti burada da devam ettirerek size izlediğim BL dizileri tanıtacağım. İlk dizimiz 2moons. 


2moons aslında bir seri ama 2. dizide oyuncu değişikliği olduğu için onu ayrı olarak ele alacağım. 2017'de çıkan dizimiz 12 bölüm. Başrollerinde Tayland'da SBFive olarak bilinen erkek grubu üyeleri Bas, Copter, Tee, Tea, Kimmon ve grup dışından God bulunuyor. Bu arada Tayca isimleri çok uzun olduğu için çoğu kişinin bildiği gibi takma isimleriyle yazacağım oyuncuları, haberiniz olsun :)

Liseden beri Phana'ya (God) aşık olan Wayo (Bas) çalışıp çabalayıp aşkının okuduğu üniversiteye girer. Bölümünün en yakışıklı öğrencilerinden biri olduğu için üniversitenin popüler kız ve erkek öğrencisinin seçildiği yetenek ve kısmen zeka yarışması olan Sun and Moon yarışmasına aday olarak seçilir. Eskiden seçilmiş olan Moon'lar ise yeni Sun ve Moon adaylarına yardım etmek için ortalıkta dolanmaya başlar.

Kalanını anlatırsam spoilera gireceği için burada kesmem iyi olur sanıyorum. 2moons'ta ilerisi de bu kadroyla çekileceği düşünülerek ağırdan alınmış. Her şeyi uzun uzun izleyeceğiniz bir yapım. Bunu söylüyorum çünkü 2moons2'da işler bu şekilde olmayacak :) 

Bu ağırdan alma insanı haliyle birazcık sıkıyor. Ayrıca bir BL dizisinde beklentiniz bolca öpüşme vb. şeyler ise bu dizide bunu bulamazsınız ama çok tatlı bir yapım olduğunu söyleyebilirim. Bu yüzden puanım 7.5/10. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder