19 Eylül 2017 Salı

Ülkemizde Bir İlk: Comikon İstanbul!

Yurt dışında Mangacon,Comicon gibi (isimleri uydurdum) etkinliklere oldum olası özenmişimdir. Neyse ki bu sene bir ilki de İstanbul'da gerçekleşecek!

Comikon Japon Kültür Merkezi tarafında 7-8 Ekim tarihlerinde Caddebostan Kültür Merkezinde düzenlenecek. Fazlasıyla manga,anime,anime müzikleri ve cosplaye doyacağımız etkinliğin günlük biletleri 30TL, kombine bilet ise 50TL. Biletleri biletino'da alabilirsiniz.

Cosplay ve manga atölyeleri yanında,kısa anime gösterimleri,konuşmacılar ve bir sürü standın olacağı etkinlik bana göre baya bir eğlenceli geçeceğe benziyor. Bir de Japon kız grubu Electric Ribbon yada kısa ismi ile e-ribon grubundan Erika ve Asuka'da mini bir konser için sahne alacakmış :)

Daha fazla detay için Comikon'un kendi internet sitesine buradan ve bu bilgileri aldığım Japan-Fans sitesine de buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz :)

Biletlerin sınırlı sayıda çıktığını unutmayın diyor ve kapanışı Electric Ribbon klibi ile yapıyorum. Konser cumartesi günü olduğu için ben de o gün orada olacağım. Şimdiden iyi eğlenceler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder