7 Mart 2018 Çarşamba

Japon Film Önerileri Vol.4 : Fullmetal Alchemist

Fullmetal Alchemist'i 1 seneden fazla bekledik. Sinemalara gelecek dediler ümit ettik. Sonunda sinemalara çıkmadı ama Netflix filmi olarak yayınlandı. Johnny's in bu ilerlemesi gözlerimizi yaşartıyor ama tek göz yaşartan bu değil.

Başrollerinde Hey!Say!JUMP grubundan Yamada Ryosuke ve Tsubasa Honda'nın yer aldığı filmde saymazsak olmaz birde Alfonse var. O biraz robotumsu bi varlık ama olsun.

Konusuna kısaca değinmek gerekirse ki bir çoğunuzun bildiğini sanıyorum, daha küçüklükten simyacılık öğrenen iki erkek kardeş annelerini kaybettikten sonra onu bir şekilde diriltmenin peşine düşer ama bu normalde yasaktır ve başarılı olmazlarsa ağır bir bedeli de olacaktır. Bu ritüelin sonunda sadece kolu ile bacağını kaybeden Ed, ruhu dışında tüm bedenini kaybetmiş olan kardeşi Al'in bedenini geri almak için felsefe taşını bulmaya karar verir.

Fullmetal Alchemist animesini izlemedim ama izleyenler için filmin fena olmadığını okudum. Bana göre iyi olan filmde göze özellikle çok batan şey Edward Elric yani Yamada'nın sarı saçları olmuş. Çoğu insanın peruk sandığı o saç aslında gerçek. Yani kuyruğu takma evet ama o çocuk bu film için aylarca o çirkin sarı saç ile dolaştı. Ne yalan söyleyeyim kötü bir cosplay gibiydi filmde. Ama bu filmi izlemenize engel olmasın sakın. Animasyonların pek iyi olmaması ve Yamada'nın kötü bir cosplay gibi ortalıkta dolaşması dışında Netflix üyeliğiniz varsa izleyebileceğiniz, yoksa 1 aylık bedava denemeden yine yararlanıp izleyebileceğiniz filme benim notum 6.5. Kısacası gideri var hele de Yamada Ryosuke yada Tsubasa Honda hayranı iseniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder