18 Temmuz 2019 Perşembe

Japon Drama Önerileri Vol.23 : Prison School

Selamlar

Dizi önerisi paylaşmayalı, hatta genel olarak blog yazmayalı çok uzun zaman olmuştu. Hızlı bir girişle bugün Prison School'dan kısaca bahsetmek istiyorum.


Prison School aynı isimli animeden çevirilen bir dizi. Açıkçası izlediğim en absürt dizilerden biriydi diyebilirim. Animesinin eğlenceli olması sebebiyle bu öğeleri dizide de kullanmaya çalışmışlar lakin gerçek insanlar üzerinde anime karakteri etkileri komik durmakla birlikte biraz da "bu ne be" şeklinde durmuş.

Tüm bu tuhaflığa rağmen oyuncu kadrosu bana göre çok başarılı. Başrolde Taishi Nakagawa olmak üzere yanında Masato Yano, Tokio Emoto, Rena Takeda gibi dizilerde fazlaca gördüğümüz oyuncular da yer alıyor.

Konusuna gelirsek, daha önceden sadece kızlara açık olan bir okula 5 erkek öğrenci katılıyor. Tabii öğrencilerin kalanı hala kız. Bu 5 sapık öğrencimiz kızları duşta dikizledikleri için öğrenci birliği adı altında toplanmış acımasız bir kız grubu bu 5 zavallı çocuğumuzu hapise tıkıyor ve onlara okul için net şekilde eziyetli bir hapis hayatı yaşatıyor.

Konusu aslında fena olmayan, yer yer komik olsa da animeden iyi çevrilmediğine inandığım bir dizi Prison School. Animesini izlemedim fakat diziyi izlerken "bu böyle olmamalıydı" diyeceğiniz çok yere rastlayacaksınız. Ayrıca dizide bolca göğüs görmeye de hazır olun :D

Benim bu tuhaf diziye puanım 10 üzerinden 4. Çok ama gerçekten çok boş vaktiniz varsa ya da ben Taishi Nakagawa nerede oynasa izlerim diyorsanız tavsiye ederim. Aksi halde izlemezseniz çokta bir şey kaybetmezsiniz :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder