9 Kasım 2018 Cuma

Klip Yorumu: SixTONES - Japonica Style

Johnny's Entertainment'ın ne kadar halka kapalı bir şirket olduğunu j-pop dinleyenler iyi bilir. Bırakın videolarını, kısacık bir reklamda bile şirkete bağlı bir sanatçı görse engel koydurtan Johnny's, Johnny's Jr sanatçıları için Youtube kanalı açarak bizi zaten şaşırtmıştı. Şimdilerde Johnny's in başına sanatçılardan Tackey gelmiş durumda ve onunla birlikte çok şey değişecek gibi. İlki de şirketin Yotube'a ilk yüklediği ilk full müzik videosu olan Japonica Style.

Japonica Style, SixTONES grubunun çıkış klibi. Artık Junior olmaktan çıkan gruba başka bir kanal açılır mı bilinmez ama ilk klipleri Youtube'a yüklenince herkeste şok etkisi yarattı. Ayrıca klip 1 gün içinde 1 milyon izlemeye ulaştı.



Kendi adıma, şarkıya bayılmadım, dinlediğiniz anda "evet bu Johnny's grubu" dedirtiyor net olarak ve ben bunu duymaktan biraz bıktım :D Klipte üzerine aşırı uğraşılmamış klasik bir klip ama daha fazlasını o şirketten beklemiyordum. Ama çıkış klipleri olduğu için biraz daha büyük bir prodüksiyona girmelerini ummuştum. Yine de Youtube'da olması bile videonun büyük bir adım.

Bundan sonrasında da SixTONES'u Youtube'da görmeye devam etmeyi umuyorum. Kim bilir belki kendi konserlerini verecek yere ulaştığında bilet satışlarını bile herkes açık yaparlar. Yani Johnny'ciğim, sadece Japonya'da hayranları yok bu insanların. Bil istedik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder