20 Nisan 2019 Cumartesi

Yaklaşan Konser : WiHi

Hello!

Aşırı uzun bir ara oldu farkındayım. Daha hala Ravi konser anlatımını bile yayınlamadım. Ama öncesinde önümüzdeki hafta Cumartesi yani Nisan 27'de gerçekleşecek bir konserden siz etmek istiyorum kısaca.

WiHi isimli bir k-pop grubu 27'sinde Profilo Kültür Merkezi'nde bir konser düzenleyecek. Konser 14:00 - 16:00 arasında gerçekleşecek. VIP bilet sahibi olanlar için fanmeeting konser sonrasında olacak.

Bilet fiyatları:
VIP: 150TL (Fanmeeting, hi-touch, imza alma ve fotoğraf çekilme dahil)
ÖN: 130TL
ORTA: 115TL
ARKA: 95TL
VIP Plus: Eğer VIP biletiniz varsa +150TL olacak. Yani hiç bilet almadıysanız ve direkt VIP Plus alacaksanız 300TL ödemeniz gerekecek. VIP Plus size konser öncesi kulise gieme şansı verecek.

Bir grubun bu kadar uygun fiyata geldiğini gerçekten ilk defa görüyorum. Bilet satın almak için banka havalesi gerekiyor maalesef tek seçenek bu ve hala bilet alınabiliyor mu bilmiyorum ama Instagramdan birazdairemce hesabını takip edip mesaj atarsınız kendisi size yardımcı olacaktır :)

Tahminen 23 Nisan'da grupla alakalı bir tanıtım yazısı düzenlemeyi düşünüyorum. Sanıyorum ki genel olarak IG sayfaları bu görevi yapıyor ve google'da haklarında yazı var mı emin değilim. Ve şimdilik bu kadar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder