2 Eylül 2018 Pazar

LGxBTS İstanbul Etkinliği - Ne oldu? Nasıl Geçti?

Merhaba!

Dün sadece bu bloğu yazabilmek için LG'nin düzenlediği LGxBTS etkinliğine gittim. Bir amacımda arkadaşımla buluşmaktı ama buna niye gireyim ki dimi?


Bilmeyenler için, benimde durumdan anladığım kadarıyla LG yeni telefonlarının reklamını BTS ile birlikte yapıyor. Bunun içinde sosyal medya denilen olaydan habersizler midir bilinmez, sessiz sedasız bir etkinlik düzenlemişler. Etkinliği k-pop dinleyenlerden öğrendik. Etkinlik Cevahir AVM'de gerçekleşti. 2 gün süren etkinliğin cumartesi günü oradaydım ben.

Öncelikle ARMY olmadığım ile lafa başlayayım, bilmediğim yada yanlış yazdığım bir şey olursa lütfen affedin. Her şeyden önce etkinliğin kendisinden biraz söz edeyim. 12 civarı oradaydım. Herhalde 2 saatimi oralarda geçirdim sanıyorum. Küçük bir stant, haliyle LG'nin yeni telefonları, pek sevdiğim oyun Just Dance ve BTS üyelerinin neredeyse gerçek boyutlara yakın karton maketleri. Beyler yakışıklı çıkmış, telefon güzel görünüyor, ama BTS'in adının içerdiği etkinlikte BTS şarkısı çalmıyor. 2 yada 3 şarkı çaldı sanırım en fazla. Bir dans grubu etkinlik aralarında kısa performanslar düzenledi, birde oralarda duyduk şarkılarını.

Just Dance turnuvası düzenlendi inanılmaz yanlış bir mantık içerisinde, ödüller verildi. Mantık yanlış diyorum çünkü kurulan platform 3 dansçıyı yanyana kaldırırdı ve oyun 6 kişiye kadar kabul ediyor. Her sette 6 kişi dans etti ve tek tek yaptırdılar bunu :( Bu konuda kalbim kırık. Just Dance ne alaka anlamış değilim bu arada çünkü içinde BTS şarkısı da bulunmuyordu. Bilmeyenler içinde Just Dance'in oynanışı hakkındaki videoyu izleyebilirsiniz.



Bunlar haricinde, poster dağıtımı oldu. Uzun bir sıra vardı ve sanırım bir giren tekrar giriyordu sıraya poster almak için. Maketlerle çektirilen fotoğraflar bastırılabiliyordu ve makinenin bozulduğunu okudum Twitter'da. Umarım zarar verilmemiştir de çok çalışmaktan makineye bir haller olmuştur :)



Bangtan Army Turkey sayfası da Jongkook'un doğum günü için yaptırdığı kartları dağıttı. Poster sırasına girmeye bir sebebim yoktu ama kartı arkadaşım elime tutuşturdu. Kartta bu şekilde (arka fonda klavyem eşliğinde);

           

Uzatmadan hayranların hareketlerine değinmek istiyorum. Yaş ortalaması küçük bir kitleden söz ediyoruz. Kimsenin hayranlığını sorgulamak da bana düşmez, size kalkıp siz ne biçim hayransınız kesinlikle diyemem. Kim ne derece hayrandır, ne kadar seviyordur bunu da tartışacak ve haliyle bilecek konumda da değilim. Lakin admin arkadaşımdan aldığım duyuma göre maketleri yalamışsınız arkadaşlar. Neden? Jimin maketi dişlendiği için omuz kısmından yırtılmış, ben yırtığı gördüm. Maketler sabit olarak yer değiştiriyordu zaten, shipper arkadaşlar maketlerle bir çeşit şeylerde yapmışlar. Bakın ben bunlara şahit olmadım. Benim şahit olduğum birilerinin maketlerden birini kucakladığı, birinin öptüğü oldu. Ve biz yemeğe giderken stant ile aynı yöne bakan maketler döndüğümüzde arkalarını dönmüştü. Adminler sürekli maketlerin peşini toparlıyor bir taraftan da kart dağıtıyorlardı. Her şeyden evvel kendilerine teşekkür ederim çok çalıştıkları için. Fakat maket yalamak, kucaklamak, öpmek neden? Posterler dağıtılırken birisi posteri açtığında atılan çığlıklar, fanchantler neden? Konser değildi arkadaşlar bu yada sadece k-pop severler arasında olan bir etkinlik değildi ki bağıra bağıra şarkı söyleyesiniz. Haydi gençlik heyecanı derim ona da, ben biraz yaşlı kaldım çünkü artık :D Ama ne yalan söyleyeyim, korktum. O etkinlik için üyelerden biri gelseydi ne olurdu gerçekten korktum. Maketlere bunları yapanlar canlıları gelse ne yapar diye düşündük gerçekten.

Bu 12'de olan kalabalık. Bunun 2 yada 3 katı oldu ilerleyen saatlerde

Tekrar söylüyorum, bu yorumlarım belli bir fandom üzerine değil çünkü kim orada hangi fandomda bunu bilmem mümkün değil. Ben 24U olarak oradaydım mesela. Genel olarak orada bulunan kitlenin olası bir BTS konserine de geleceğini hayal ederek korkuyorum zaten. Yapılanlarda bizi rezil ettiniz diyemem, hangi fandomun insanısınız bilemiyorum ama kendinizi rezil ettiniz her şeyden önce. Sonra da gerçekten k-pop dinleyicisi olan insanları. Bundan kastım, kimseye karışmayan, ben müziğimi dinler devam ederim diyen insanlar. Maalesef bir kaç kişinin yaptığı şeyler tüm k-pop sevenlere mal ediliyor, genel olarak her şeyde olduğu gibi. Kötü ve üzücü yorumlar okuyorum kendi milletimizdeki k-pop dinleyicilerinden. Umarım bir sonraki etkinlik daha sakin ve ortamda maket varsa onlara zarar gelmeden biter :) En azından yalamayın yahu pis onlar nereden nasıl geldikleri belli değil. Hasta olacaksınız. Hadi eyvallah.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder