2 Eylül 2018 Pazar

LGxBTS İstanbul Etkinliği 2. Gün

Selam!

Bugünde başka bir arkadaşımın teklifi üzerine, admin arkadaşlara da yardımcı olmak adına etkinlikteydim.



Düne göre daha sakin geçtiğini söyleyebilirim. Gerçi ben 5 gibi ayrıldım. En azından maketleri yalayan olmadı :) İçerik yine aynıydı, Just Dance, poster dağıtımı ve maketler. O yüzden burayı uzatmayacağım. Yine biraz uyarı niteliğinde yazmak istediklerim var, okumak isterseniz tabii.

Bu sefer sizin için fanchant videosu da çektim. Bunu tekrar söyleyeceğim. Etkinlikte rahatsız olduğum en önemli şey bu fanchant ve bağırarak şarkıya eşlik etme olayı oldu. Her şeyden önce ortak kullanıma açık bir alanda, bir alış-veriş merkezi içindeydik. Herkesin bizleri rahatlıkla görebildikleri, insanların ailesi ile vakit geçirmeye geldiği bir yerde bu şekilde şarkıya eşlik etmek yada fanchant yapmanın hoş olmadığını ısrarla düşünüyorum. Dün dediğim gibi, bu sözlerim orada bulunanlara, belirli bir fandoma dahil insanlara kesinlikle değil çünkü yine dediğim gibi sizler aslında orada hangi fandomun insanı olarak yer alıyordunuz bunu ben bilemem.



İkinci olarak maketler konusuna yine gireceğim. Orada yarı görevli olarak bulunduğum süreçte neyse ki maketleri yalayan yada dişleyen olmadı. Ancak uyarılara rağmen dokunmalar çok oldu. Her şeyden önce şunu demeliyim ki, maketleri dokunmamaları için insanları uyarmamız bize de etkinlik görevlilerden geldi. Orada daha bir önceki kişiyi uyarırken hemen peşinden gelenin Jungkook maketine abanması hoş değildi. O maketler sonrasında BTS etkinlikleri için tekrar kullanılacakmış çünkü. Uyarılarımız da bu yüzdendi. Dinleyenlere ve güçlük çıkarmayan herkese de teşekkür ederiz.


Kendi adıma, etkinlikte eğlenmedim. Netice olarak tam olarak bir fan etkinliği olmadığı için olduğunu sanıyorum. BTS Army Turkey ekibine uğraşları için tekrar teşekkür ediyorum. Onlar ellerinden gelen en iyisini yaptılar zaten :) Bir sonraki etkinlikte de daha seviyeli ve sakin bir şekilde herkesin davranacağını umuyorum. Sayanora!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder