15 Mart 2017 Çarşamba

TOP 5 : 24K

Güney Kore'nin özellikle yabancı hayranlar arasında yavaş yavaş yükselen grubu (ve benim favori grubum) 24K'in dinlemeyi en sevdiğim 5 şarkısıyla karşınızdayım.

1. Oasis

Superfly albümünden olan şarkıyı bir çok kişi bilmiyor olabilir. Ama o kadar güzel bir girişi var ki sadece orayı bile sürekli başa alıp dinleyebilirsiniz :D





2. BINGO

En son çıkan şarkıları. Gittikçe daha iyi olduklarını görebiliyorum 3 senedir takip eden biri olarak. Şarkıyı da baya bir sevdim.



3. Still 24K

İlk izlediğimde klibi sevip şarkıyı pek beğenmemiştim ama 3. izleyişimden sonra şarkı kulağıma çok iyi gelmeye başladı. Bir de dinlerken dans etmek isteyen tek ben değilimdir umarım.



4. But I Love You

The Real One albümü içinde yeni şarkılardan biri. Oasis gibi bunu da bilmiyor olmanız olası. Still 24K ve BINGO'dan sonra aşırı slow kalsa da vokal yeteneklerini daha net gösterdikleri için sevdim.



5. Secret Love

En eski şarkılarından ve eski grup üyeleriyle söylenen bir şarkı olsa da ilk zamanlar favorilerim arasındaydı. Yine slow sayılabilecek şarkı da But I Love You gibi daha çok vokal yeteneklerini görebilirsiniz. Yada 3 seneden bu yana ne kadar geliştiklerini :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder