15 Aralık 2016 Perşembe

Top 5 : ONE OK ROCK

Random listelerde Japonca yada Korece sevdiğim şarkıları tarzlarına yada gruplarına bakmadan paylaşıyordum. Yeni liste Top 5'de belirlediğim bir grubun en sevdiğim 5 şarkısı hakkında yazmaya karar verdim. Açılışı da bu aralar fazlaca dinlediğim Japon rock grubu ONE OK ROCK ile yapıyorum :)

1. Bedroom Warfare

Şarkı çıkalı 1 ayı geçmek üzere ama her gün en az 3 defa dinlediğim bir şarkı haline geldi. Genel olarak ONE OK ROCK hakkında bilginiz varsa (yoksa da listenin kalan şarkılarından fikir edinebilirsiniz) şarkının tarzları dışına biraz çıkmış olduğunu görebilirsiniz. İnsanların Youtube'da ağır eleştiriler yaptığı ve hatta grubun adına "ONE OK POP" dedikleri biraz Amerikan vari şarkı benim dinlemek istediğim tarza baya bir uyuyor. Grubun sıkı hayranları da şarkıyı beğenmiş ama tarz açısından uygun bulmamış gibiler. Ama ben şarkıya aşık oldum desem yeri,siz de bir dinleyin.




2. The Beginning

Nereden ve nasıl bu şarkıyı duyup dinlediğimi hatırlamıyorum. Normalde 2016 senesi içinde Rurouni Kenshin'in ilk filminin soundtrack parçası olarak gördüp dinlediğimi sanıyordum ama şarkı inanılmaz tanıdık geldi bana dinlediğimde. Zannediyorum ki grubun en popüler parçası, zaten 75 milyon izlenmesi de var. Tarzlarını anlayabilmek için dinlenmeli,normalde de dinleyin yani,çok güzel.Bence.



3.Nothing Helps

Tamamen İngilizce olan bu şarkı neden hoşuma gidiyor bir fikrim yok açıkçası :D Rock sound'u ağır olduğu için genel bir pop dinleyicisi iseniz bir ihtimal hitap etmeyebilir. Ama vokal Taka'nın sesi çok iyi. Şans verebilirsiniz.



4. Clock Strikes

Bu şarkıda İngilizce-Japonca karışık bir şarkı. İlk dinlediğim ONE OK ROCK şarkılarından oluşu sebebiyle ekstra bir beğenim var. Ayrıca yine rock sound'u içerse de Taka'nın sesi bence yeterince yumuşak çıkmış böyle bir şarkıda ki asıl beğenmemin sebebi bu.



5. Heartache

Bu şarkının özellikle akustik versiyonunu önerebilirim. The Beginning gibi Heartache'de Rurouni Kenshin serisinin üçüncü filminde kapanış müziği olarak kullanılmıştı. Filmleri izlediyseniz zaten bu şarkıları da yeterince iyi biliyorsunuzdur :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder