2 Temmuz 2016 Cumartesi

Japon Drama Önerileri Vol.4 : Mei-chan no Shitsuji /Mei's Butler


Olur da benim buraya yazdığım sırayla dizi izlemeye kalkarsanız yada benim gibi Takeru Satoh manyağı olup önce Princess Princess D sonra Mei's Butler dizisini izlerseniz kendinizi nirvanaya ulaşmış gibi sayabileceğiniz dizidir. O kadar mı mükemmel? Bana göre hayır ama bir evel ki dramaya kıyasla ohoooo.


Bir kere dizinin oyuncu kadrosu bile iyi. Başrolde Hiro Mizushima ve Nana Eikura oynuyor. Supporting roller de başroller kadar önemli. Takeru Satoh(evet yine o), Yu Yamada, Osamu Mukai ve daha bir çok iyi oyuncu yer alıyor. Bölümler yine 45 dakika ve 11 bölümden oluşuyor.

Konusu, fakir ama gururlu(?) bir kızın ailesine kaybetmesinden sonra aslında zengin bir büyük babası olduğunu öğrenip kızın yanına verilen uşakla elit bir kızlar okuluna yollanması. Tabii araya eski okulundan ve kızımıza aşık aynı zamanda kızımızın uşağının kardeşi olan bir de oğlan giriyor ve uşak olabilmek için okulda stajyer olarak çalışmaya başlıyor. Bu arada okulun en önemli kuralı "Uşağınıza aşık olmak yasak" (fakat uşakları bi görseniz yasağın sebebini anlardınız yani*-*)

Genel Japon dizilerinde olduğu gibi her bölümde bir karakterin hikayesi,sorunları vs. ele alınmış. Komedi içerikli güzel bir diziydi. Hikaye akışı falan gayet iyi geldi bana. Sıkmıyordu bide gerçi Hiro'yu izlerken sıkılan biri var mı bilmiyorum ama(fangirl mod: on). 

Diziye 7.5/10 puan verebilirim. Kırmamın sebebi Nana Eikura'nın oyunculuğunu yer yer sevmemiş olmam. Bir de her ne kadar uşaklar acayip yakışıklı falan olsa da hikaye yine de biraz absürt geldi bana. He izleniyor mu? Paşalar gibi izleniyor. Hatta başından kalkmadan izleniyor. Ufak çaplı aşk içerikli oluşu da benim gibi aşırı aşklı sevgili temalar sevmeyenler için gayet ideal. İlk defa J-Drama izleyecekseniz bu dizi baya iyi bir başlangıç olabilir.


OST- Rock'A Trench/My Sunshine 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder