7 Haziran 2016 Salı

Drama Önerisi Yapan Blue (?)

Selam :D

Geçtiğimiz Nisan ortasına kadar dramalarla arası aşırı kötü bir Blue kız vardı. İzleyebildiğim tek drama "You Are Beautiful"du. O da Yonghwa'ydı Hongki'ydi derken bitiverdi. İlk izlemeye çalıştığım çoğu kişininde dramalara başlangıcı olan "Boys Over Flowers"ı bitiremedim çünkü sıkıldım. Diyeceksiniz ki sen ne biçim insansın ama ne yapayım,sıkıldım. You Are Beautiful bitince yazın boşluktan bu sefer de "Protect The Boss"a başladım. Jaejoong var dedim, ilk gördüğüm idol dedim, izlerim dedim ama 4. bölümden sonra izleyemedim çünkü yine sıkıldım.

Aslında ilk dramamı 8 sene evel izlemiştim. Kuzenim izletmişti. Japon drama/doramasıydı, Gokusen 2. E bunun ilki nerde? İlkini hala izlemedim :D İkinciden başlamıştık çünkü kuzenim içinde dünya tatlısı iki şarkıcı var dedi, hakkaten açtık Akanishi Jin ve Kamenashi Kazuya'yı J-Drama seyredip de sevmeyen,bilmeyen yoktur, hatta K-pop dinleyip Asyanın genel olarak azıcık ucundan tutanlar da bu ikilinin grubu KAT-TUN'u bilir. Ben ta o zamandan beri büyük bir Kamenashi Kazuya hayranı olarak kaldım. Ama ondan sonra başka J-Drama da izlememiştim ta ki Nisanın ortasına kadar.

Yarı depresyon halinde bir Blue'nun cidden denemeyeceği şey yokmuş, can sıkıntısından açıp Gokusen 2'yi izledim önce baştan. Sonra 3'e baktım, yakışıklı insanlar vardı onu da izledim :D Sonra Gokusen 3'ün özel bölümünü,filmini. Ardından baktım ki bu dramalar benim kafamı toparlamada, beni biraz olsun güldürmede yardımcı oluyor bu kadar Kame hayranıyken bu adamın başka ne dizileri varmış diye açtım ve tam benlik bir polisiye dizine rastladım. O günden beri her gün dizi izliyorum ve 3 günde bir dizi bitirir oldum, önünü alamıyorum.

İşte hazır bu kadar dizi izlemeye başlamışken, sanki ortalıkta başka dizi önerisi yapan blog yazarı yokmuş gibi bende yapayım dedim. Sanırım izleme sırama göre yazacağım bu yazıları. Ama Gokusen 1'i de izlemem lazım tüm seriyi tanıtabilmek için :D Neyse. . .

Drama dünyası bir adet daha drama önerisi yapacak işsiz yazar kazandı. Yaşasın! Yazacağım yorumların tarafsız olamayacağını şimdiden belirtmek isterim ve spoiler verecek olursam da beni dövmeyin :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder