23 Şubat 2015 Pazartesi

Krowdpop Konseri

Selamlar :)
Victoria'yı göreli tam 22 gün oldu.Tianyu ve Aarif'i de unutmamak gerek tabi ki.O zamandan beri ne yazsam diye düşünüp duruyordum.Bu sabah Jay Park'ın pek sevdiğim Metronome şarkısını dinleyince dedim ki ben bu gitmeyi pek düşünmediğim Krowdpop'ın düzenlediği Unite The Mic konseri hakkında neden yazmıyorum? Ve şimdi burdayım :D
Konser 15 Mart'ta.Kapı açılışı 17:00,konser başlangıcı 18:30,sarkma olmazsa tabii.Mekanı Volkswagen Arena,5800 kişi kapasiteli bir alan.
http://www.vwarena.com/tr  -> Linke tıklayarak ulaşım,mekan bilgisi ve etkinlikler hakkında bilgi edinebilirsiniz :)
Gördüğüm,daha doğrusu izlediğim kadarıyla tribünlerde dahil her yerden görüş açısı çok güzel.Zaten alan çok çok büyük sayılmaz.O yüzden tribünden bilet alacaklarında dert etmemesi gerektiğini düşünüyorum.Kaldı ki,o kadar az kişi olacak ki muhtemelen herkesi sahne etrafına toplayacaklar.Music Bank'e gidenler bilir tribünler hep bir alt kata kaydırıldı boşluklar yüzünden.
Şuana kadar ki bilet satış sayımız 268. https://krowdpop.com/tour/unite-the-mic-2015  -> Bu linktende bilet satış sayısını takip edebilir yada bilet alabilirsiniz.Unutmayın Krowdpop sayfası sizi Biletix'e yönlendirir.Satışları kendileri yapmaz :)
Konserin bizde kesin olarak gerçekleşeceği söylendi.Açıkçası ben San E,Ailee ve Jay Park gibi iyi sanatçıların 500 kişiye,o da inşallah o kadar kişi olursa, konser vermesini biraz küçük düşürücü bulduğumu söylemeliyim.Ama alan memnun satan memnun demek ki,sanatçıların parası ödeniyor onlar da bizim için gelecekler.Konserin yaklaşık 3 saat süreceğini düşünüyorum.Neticede 3 sanatçı.İlerki günlerde videolarını yada olasılıklı şarkı listelerini de koyacağım :) Hatta bilmeyenler yada az tanıyanlar için detaylı bilgi bile ekleyebilirim.
Tabiki merak etmiyorsunuz ama,konsere gelmeyi şimdilik düşünüyorum.Biletlerin bitme ihtimali olmadığından son güne kadar bekleyebilirim bile.Alacağım bilet tribün bileti olacak.Çünkü hem kişi sayısının azlığından tribündekileride sahne katına alacaklarını düşünüyorum,hem 3 sanatçıyı da sevmeme rağmen büyük fanları değilim,yani VIP bilet almak için gerekçem yok.Ve en önemlisi 30 Mayısta aynı yerde gerçekleşecek olan One Republic konserine (evet Asyalı değiller) kardeşimle gitmek için 240TL bayıldım.Şimdilik param yok :D
Bu arada eleştirmeden yine geçemeyeceğim çünkü Türk fanlar birşey beğenmiyor.75TL'ye düştü biletler ama hala pahalı diyenler var.Evet haklısınız,VIP bilet pahalı.O zaman sizde tribünden bilet alıverin efenim.Tanışmak zorunda mısınız? Büyük hayranları iseniz lafım size değil,benim gibi sadece dinleyicileri olanlara.Fanlarımız arasında kendini kanıtlama ve hava atma dürtüsü çok var.Kim daha çok idolle tanışırsa o da popüler mi oluyor daha mı çok seviliyor yoksa hayat amaçlarınızdan biri gerçekten en çok idolle tanışan Türk fan rekorunu kırmak mı bilmiyorum ki o rekor muhtemelen bende emin olun :D Lütfen VIP alamazsam konsere hiç gitmem mantığına kapılmayın.Yakından görmek için havalimanına gidin,sokaklarda arayın ve çok eğlenceli oluyor buna da emin olun,bunları yapın.Hemde bedava bunlar :D
Eğer olurda bloğumu hala takip ederseniz bu hafta içinde sanatçılar hakkında daha detaylı bilgiler paylaşacağım.^^
İyi Geceler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder