1 Şubat 2015 Pazar

F(x) Victoria ile 3 Gün,Part 3/Final

Selamlar :D
Şuan tüm paylaştığım fotoğraflar ve Tianyu ile olan selfie'm Weibo'da dolaşıyor.Herkes benden yeni fotoğraf beklemeye başlamış.Hatta yazdığım İngilizce yazı da yetmemiş,daha detaylı yazmamı isteyenler var :D Bu arada topladığım,bulduğum tüüüüm fotoğraf ve videoları da yine bloğumda paylaşacağım.Yazılara çok fazla fotoğraf koymamın bir sebebi de aslında odur.
3. ve son günümüzden başlayalım o zaman..En hüzünlü gün resmen bu oldu benim için.Bir cumartesi günü,evde anneme yardım ederken tanıdıklarımdan bir kısmının otelin önüne gittiğini ve saat 12 civarlarında herkesin otelden çıktığını gördüm,daha doğrusu onların paylaştıkları bilgiler ve fotoğraflar o yöndeydi.Yanlarına bavul almadan da gittiklerini öğrenince bir hayli umutlandım,arkadaşlarıma haber verdim.Evden çıkarken saat yaklaşık 3:15 falandı.Saat 4'te 2 arkadaşımla buluştum.Hava soğuk olduğu için Mc Donalds'a gidip 4.arkadaşımızı bekledik.Oradayken aklımıza çekim ekibine lokum almak geldi.2 gün boyunca bize selam veren,çekim yapmamıza,imza almamıza izin veren insanlardı çünkü hepsi.5'te Mc Donalds'tan çıkıp onlara lokum almaya gittik ve Tianyu ve Aarif içinde pişmaniye aldık :D Oradan da otelin önüne gittik. Bir önceki gün 6 da orada oldukları için saat 5:40 civarında bizde otelin önündeydik ama bu sefer çekim ekibi saat 7 gibi geldi.Yönetmen abiye vermek istemiştik lokumu ama onu göremeyince Çinli bir görevliye verdik.Çok şaşırdı ama teşekkür etti :) Ardından da ünlüler geldi.Aarif inince arkadaşıma gazı verip pişmaniyeyi ona vermesini sağladım :D Tianyu ve Victoria'yı malesef o anda arkalarından görebildim.İçeri girdiler ve baya uzun bir süre çıkmadılar.Çekim ekibi zaten bizden sürekli bekleyen fanlara alışkındı artık kimse bize birşey demiyordu bile.Yemeğe çıkarlar diye umut ederken otele 52 paket yemek geldiğini gördük.Ve umutsuzluğumuz artmaya başladı.O gece yola çıkacaklarını öğrendik ve bir çoğumuz onlar gidene kadar kalmaya da kararlıydı.Yemeklerden geldikten bir süre sonra Aarif Lee'nin sürekli olarak aşağı inip çıktığını gördük.(video var ama yükleyince paylaşacağım ^^)  Elimizdeki deftere "We are here for Aarif and Tianyu!" /Biz Aarif ve Tianyu için buradayız yazıyordu.Defteri otelin kapısının demirleri ve camı arasına koyup ikisinden birinin görmesini bekledik...

Burda yazdığımız yazıyı ve Aarif'in Weibo'da paylaştığı fotoğrafı görüyorsunuz :D

Yazımızı ilk gören Aarif oldu.Daha doğrusu tek gören de o oldu sanırım.Tam yukarı çıkarken camı gördü,eğilip okudu.O esnada otelin önünde bekleyen tek bizlerdik.Yazıya bakarak bizi gösterdi.Evet anlamında kafamızı salladık.Okey işareti yapıp gülümsedi ve el sallayıp yukarı çıktı.20 dakika falan sonra Tianyu,Aarif ve bir kaç görevli bavullarla aşağı inmeye başladılar.Tianyu en başta sadece bizlere baksada sonradan elde sallamaya başladı ama kağıtta yazanı görmedi :(
Bavullar taşındıktan sonra Aarif dışarı çıktı ve birini aradı.İçeri girerken "Dışarı daha sonra çıkacağız" dedi ve otelin kapısını kapatırken "gidip dinlenin,hava soğuk" dedi.Bizse "biz iyiyiz,sorun yok" dedik.O kadar bekledikten sonra artık kimse ayrılmayacaktı.10 kişilik gruptan sadece 2 kişi ayrıldı ve İzmir'den Çinli bir kız Aarif'i görmek için otelin önüne geldi.Saat 9'a doğru çekim ekibi dışarı çıktı.Bizi arkalarına aldılar.Yere bir kamera yerleştirdiler.2 kişinin de elinde kamera vardı.Görevlilerden biri "sessiz olun yoksa sizi öldürürüm" deyip güldü.Sürekli bize bakıp sessiz olun işareti yaptı ve ardından kameramalarımızı gösterip düğmeye basma isareti yaptı.Çekim yapmamıza izin verdi kısacası.Önce noonalardan ikisi çıktı.Bize bakıp gülümsediler.Ardından bavullarla Tianyu,Aarif ve Victoria çıkmaya başladı.Sadece otelin önüne geçmemiz yasaktı.Bavulların bırakıldığı yere gidebileceğimizi işaret ettiler ve çekime orada devam ettik.Tianyu ve Aarif bavul taşımasına rağmen bize bakıp gülümsemeyi unutmadı.Elimde Çinli fanın Çince yazdığı Ma Tian Yu yazısına bakıp el salladı bol bol Tianyu :D Victoria kendisine verilen ağır çantayı indiremeyince çok sevimli oldu ve Tianyu ona yardımcı oldu.Aarif bavulla geldiğinde bir arkadaşım onun şarkısı olan "You are my everything"in adını hatırlamaya çalıştı ama hatırlayamayınca bana sordu.Aarif konuşmamızı farkedip gülümsedi ve arkadaşım şarkının adını söyleyip peşinden de "seni seviyorum" diyince arkadaşıma güldü.Bavullar tamamen taşındıktan sonra önce noonalar arkasından Victoria servise bindi.Ne kadar seslenip imza isteselerde malesef kimse imza alamadı.Tianyu imza verdi.Aarif'ten de ben ve arkadaşım imza aldık.Fotoğraf istedik ve "Grup fotoğrafı ama" dedi.Bizde kabul ettik ve Çinli fanın telefonuyla fotoğraf çekildik.


Hepsi servise bindi ama servis kalkmadan evel bir 10 dakika daha bekledi.Dışarıdan onlara el sallarken hepsi bize geri el salladı.Arkadaşım elinde Çince Song Qien yazısıyla Victoria'nın dikkatini çekti ve Vic ona el sallayınca da çığrından çıktı :D Ve ben,kaybedecek birşeyim yok diye düşünerek Led uygulamasına "Tian Yu Marry Me" yazdım ve gösterdim.Onu görünce şaşırdı güldü ve utanıp kafasını eğdi.Sürekli kalp yaptım kendisine :D Ve servis hareket ederken son kez hepsi bize el salladı ve 9:40 civarı otelden tamamen ayrıldılar....

İşte benim Victoria,Tianyu ve Aarif ile 3 günüm böyle geçti.Hiç yapmadığım derecede fanlık yaptım Tianyu için.Ve İlk gün eğer Victoria yakınımızda olmasına rağmen onu görmek için harekete geçmesiydik,bugün Tianyu ve Aarif gibi iki mükemmel adamı da tanımıyor olacaktım.Victoria zaten bildiğiniz gibi,çok hoş,güzel ve fanlara karşıda kibar olan bir sanatçı,Ama ciddiyim,Aarif ve Tianyu,o ikisi gerçekten melek gibiler ve fanlara karşı çok nazik ve iyiler.Vakit bulduğunuz zaman onlar hakkında araştırma yapmanızı öneririm.Yada benim yakında onlar için yayınlayacağım tanıtım yazılarımı bekleyin ;)

Okuduğunuz için teşekkür ederim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder