4 Mayıs 2017 Perşembe

TOP 5 : VIXX

Arada bloğa geliyorsanız belki diğer Top 5 listelerimi de görmüş olabilirsiniz. Bu listeler herhangi bir veriye dayanmıyor ve tamamen kişisel zevkime göre oluşturduğum listeler. Amaçları sadece izlemediğiniz/dinlemediğiniz sanatçılar hakkında ufak bir fikir vermek. Tekrar hatırlatmak istedim. Sonra "bu ne biçim liste" demeyin :D

1. Eternity
Genel olarak grubun title şarkılarını dinleyen biri olduğumdan, bu şarkılar içerisinde çıkardıkları en iyi şarkı buymuş gibi geliyor bana.





2. Error
Çıktığı zaman insanlar "error veriyorum" gibi bana göre komik olmayan söylemleri ile ortada dolaştıkları için ciddi bir süre dinlemeyi reddetmiş fakat sonra dinlemiştim. Bu arada klibini hiç seyretmedim...



3. On and On
Bu şarkının da klibini hiç izlemedim. Ama şarkıya özellikle de "I need therapy" kısmını ve oradaki hareketi çok seviyorum. Dansın da bir orasını biliyorum zaten :D



4. Hyde
Bu klibi izlememin ilk nedeni Leo'nun uzun saçlı olmasıydı. Birde o dönem VIXX Turkey için kapak fotoğrafı tasarlıyordum. Konseptleri çok hoşuma gitmişti. :D




5. Rock Ur Body
Bu şarkıyı aslında Superhero ile eş tutuyorum. Çıkan yeni grupları sıkı takip ettiğim dönemde çıkmıştı bu şarkı. Birde oyun teması çok hoştu o ara ilginç sayılabilecek bir klipti. Güzeldi yani :D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder