23 Ocak 2017 Pazartesi

TOP 5 : Bigbang

Hazır MADE albümü de çıkmışken, Bigbang'in en sevdiğim 5 şarkısını sunmak istedim. Belki aranızda dinlemeyen vardır :) Ve şarkıları tamamen kendi zevkime göre seçiyorum, siz başka şarkılarını da beğenebilirsiniz.

1. Blue

Sadece Bigbang'in değil 24 senelik hayatım boyunca dinlemekten en çok zevk aldığım 2. şarkı Blue. Bigbang listesinde de 1 numarada haliyle. Şarkının sözlerini ve üyelerin seslerini geçtim, 1 numara da olmasının sebeplerinden biri de dinlediğim ilk Bigbang şarkısı olması. Alive albümü için Blue, Bad Boy ve Fantastic Baby teaserları çıktığı zaman hayranları olmuştum.




2. Haru Haru

K-pop dinleyip de bu şarkının klibinde duygulanmayan insan şuana dek görmedim. Umarım görmem.



3. Ego

Alive albümleri favori albümlerim diyebilirim, içinden beğenmediğim tek bir şarkı dahi çıkmamıştı. Ego title şarkısı olmayıp albümü dinleyenlerin bileceği bir şarkı, ama kesinlikle dinlenmeye değer olduğunu düşünüyorum.




4. Tonight

Yine muhtemelen k-pop dinleyip de bu şarkıyı sevmeyenin pek olmadığını sanıyorum. Hareketli bir şarkı olması sebebiyle k-pop dinlemeyen insanı bile dans ettirebilecek şarkıyla bendeniz Blue, LEDApple konserinde Hanbyul'u dans ettirmişliğim de var. Böyle de bir yazarınız var.



5. Tell Me Goodbye

Aslında Japonca halini daha çok sevdiğim şarkı. Bigbang'e slow da yakışıyormuş dedirttiriyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder