20 Şubat 2017 Pazartesi

Dinlediğim En İyi Albüm : Still Alive / Bigbang

Bigbang'in 2012 yılında önce Alive adıyla çıkardığı daha sonra içinde "Monster" şarkısını da ekleyip Still Alive piyasaya sürdüğü albüm hakkında yazmak istediğim. Sebebiyse başlıktan anlayacağınız üzere, dinlediğim en iyi albümlerden biri olması.

2012-2013 yılları benim için kpop açısından en iyi yıllardı diyebilirim. Daha çok fanlık yaptığım o sıralarda kulağıma ve zevklerime fazlasıyla hitap eden şarkılar en çok o senelerde çıktı gibime geliyor hala. Bigbang'in zaten hali hazırda popüler olduğunu biliyordum, ben Bigbang grubunu "Alive albümü ile tanıma fırsatı buldum.



Zaten albüme ait "Fantastic Baby" de Bigbang'in dünya çapında en çok ses getiren şarkısı oldu sanırım. Bir ara Türk radyolarında bile bir kaç kez çalan şarkıyı k-pop ile uzaktan yakından alakası olmayan arkadaşlarım ve çevremin de bildiğini hatırlarım. Tabii olay k-pop hayranları için sadece Fantastic Baby değildi. Albümün MV'si çıkmamış ama tanıtımı yapılan şarkıları kadar muhteşem şarkıları var. Lafı daha fazla uzatmadan aşağı Still Alive full albümünü video olarak bırakıyorum. iTunes kullanıyorsanız satın almaya değer, kullanmıyorsanız Spotify o da olmadı mp3 sitelerinden indirmenizi, dinlemenizi baya bir tavsiye ediyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder