26 Ocak 2015 Pazartesi

Grupların Üye Degisimler. . .

Geçtiğimiz aylarda çok sevdiğim 2 gruptan en sevdiğim üyeler ayrıldı. Evet LEDApple'dan Hanbyul ve Kwangyeon ve Lunafly'dan Teo... Teo'nun şimdilik ara verdiği ve sağlığı iyi olunca,kendini iyi hissedince geri döneceğini söyleyenler olsa da bir kısımda Teo'nun tamamen gittiği yönünde konuşuyor ki bu ihtimal varsa gerçekten bir kenara çöküp ağlayacağım. LEDApple'dan Kwangyeon'un çıkmasının sebebi de sağlık sebepleriymiş,umarım iyi olur.Hanbyul ise solo aktivitelerine odaklanmak istiyormuş sanırım.Solo da iyi gider o çocuk tabii ama 3 sene evel ben onları Time Is Up ile tanıdım ve o haliyle grup en muhteşem halindeymiş gibi geliyor bana.Kyumin ise ayrılcaktı ama ucundan dönüp devam etmeye karar verdi.İyi de yaptı.Grup 2 yeni üye ile geri dönecekti,Kyosong ve Hyunsang ama son anda Hyunsang'ın da gruba katılmamasıyla 4 kişi devam edeceklermiş.Kyosong ve Hyunsang N-Tree isimli bir rock grubunun üyeleri.Kyosong basçı ve Hyunsang ana vokal ve 2.gitar olarak grupta yer alıyordu ve LEDApple'da da böyle yer alacaklardı.Ama Hyunsang LEDApple'ın kendi tarzına uymadığını belirtip (bana öyle dedi) gruba katılamama kararı almış.Kyosong ise N-Tree'den çıktı mı belli değil.İşin ilginç tarafı LEDApple'ın şirketi Starkim Entertainment Hyunsang için hasta ve tedavi görüyor o yüzden fotoğraflarda yok demiş ama kendisi hasta olmadığını ve bu açıklamanın tamamen yalan olduğunu söylüyor.Belki de anlaşmaya varmaya çalışıyorlardır diye umuyorum çünkü açıkçası Kyumin'in sesini ana vokal olarak pek yeterli bulmuyorum.
N-Tree'nin ana vokali ve LEDApple'a son anda katılmaktan vazgeçen üye Hyunsang


Buda LEDApple'ın son hali...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder