30 Ocak 2015 Cuma

F(x) Victoria ile 3 Gün,Part 1

Merhaba :D
Başlıktanda anlaşılacağı üzere F(x) grubunun lideri Victoria Türkiye'de..Hatta 1 Şubat'a kadar İstanbul'da..
Öncelikle neden geldiği konusuna deyineyim. "Noonas Over Flowers" isimli programın Çin versiyonu için çekimlere gelmişler.Toplamda 6 ünlüler.(sanırım).3 noona, Aarif Lee,Ma Tian Yu ve Victoria.(Birde amca vardı ama o programdan mı emin değilim ^^)
Noonas Over Flowers Ekibi

Herşeyden önce ekipten tanıdıklarım hakkında ufak bilgiler vermek istiyorum.Victoria zaten malumunuz F(x) lideri :D Aarif Lee (fotoğrafta soldan 3. yani Vic'in yanındaki) asıl adı ile Aarif Rahman Çinli,87 doğumlu,şarkıcı ve aktör.

Aarif Lee-You Are My Everything Klibi

Ma Tian Yu 86 doğumlu Çinli aktör ve şarkıcı.Açıkçası onun hakkında daha çok araştırma yaptım ve Weibo'da 10 Milyondan fazla hayranı olduğunu öğrendim.Gerçekten başarılı bir sanatçı ve sanırım Çin'de bir yetenek yarışması kazanmış.

Ma Tian Yu-Shi Jie Zhi Wai Klibi

Noonalar hakkında malesef bir bilgiye sahip değilim ama onlarında çok sıcak kanlı olduğunu söyleyebilirim :)
İlk günden başlayalım o zaman.Normalde arkadaşımla Sultanahmet'e kahve içmek için gidiyorduk ama Victoria'nın burada olduğundan haberimiz vardı fakat amacımız onu aramak değildi.Ta ki biz meydandayken F(x) Turkey Fan Club(Turkish Aff(x)tion) sayfasında Victoria'nın Sultanahmet camiinde olduğunu öğrenene kadar.Açıkçası 2 dakika uzaklığımdaki birini görmeden edemezdim.(yanlış anlaşılmasın bu arada.sadece yeri kesin değilken aramak istemedim İstanbul büyük bir şehir biliyorsunuz :D) Haberi aldıktan sonra hızlı adımlarla camiinin oraya gittik ve bize doğru koşan kameramanlarla karşılaştık. O arada uzaktan Victoria'yı görmüştüm.Ve haliyle bizim bulunduğumuz yere gelmeye başladılar.

Bu şekilde biraz yürüdüler.O esnada en fazla 8 kişi falandık.2 metre arkalarından geliyorduk ve kameramanlar ve ekibin kalanı bize gitmemize dair hiç birşey söylemedi.Aksine herkes halinden memnundu.Çekim ekibi gerçekten çok kalabalıktı ve kameramanlardan biri de fanları çekiyordu.Biz kamera açısına pek girmemeye gayret etsekte onlar bunu sorun etmedi hatta kameraları ara ara bize çeviren başka kameramanlar bile vardı.Sonunda bir yerde durup toplu fotoğraf çektirmeye başladılar.

Burdan sonra tekrar yürümeye başladık.Bir ara Ma Tian Yu Victoria'yı omuzlarından tutup önümüze getirdi ve bize "onunla fotoğraf çektirmek ister misiniz?" diye sordu.Victoria o arada utandı ve çok sevimliydi,gülmeye başladı.Biz evet diye bağırınca Tianyu "ama bunun için para ödemelisiniz" dedi ve gülmeye başladı ama arkadaşlarımızdan biri "tamam olur"diyince çok şaşırdı ve Victoria'yı alıp ekibin arasına geri döndü o arada Victoria bize barış işareti yaptı.
Tur otobüslerinin oraya kadar yürüdük ve bir otobüsün önünde durduk.Ben ilk önce bineceklerini falan düşünmüştüm.Çekime ara verir gibi oldular ve Victoria fanlarla fotoğraf çektirmeye başladı.Başı biraz fazla doluydu çünkü onu tanıyan Korelilerde gelmişti.Ve benim de gözüm Ma Tian Yu'ya takıldığı için bende onunla çekilmek istediğimi söyledim.Biraz şaşırdı.Sanırım Victoria varken kendisine ilgi gösterilmesini beklemiyordu :D

Çok çirkinim lütfen idare edin ve yanımdaki yakışıklı insanoğluna odaklanın :D

Şunu da söylemeliyim çekim ekibinden sabit olarak bizim videomuzu ve fotoğrafımızı çekenler vardı.Yerebatan Sarnıcı'na girmek için onlar bilet sırasında beklerken ekipten biri gelip poz vermemizi isteyerek fotoğraflarımızı çekti.Onlar biletlerini aldıktan sonra girişe kadar gitmeden direk olarak sarnıcın çıkışına yöneldik ve 8 kişiden 20 kişiye çıktı sayımız.Etrafımızdaki Koreliler Victoria'nın adını duyunca beklemeye başlamıştı.Çıkışta biraz Victoria'yı fazla sıkıştırdılar.Ama biz en baştan beri takip edenler olaran yine uzaktaydık.Victoria kalabalık arasında kaldı benim de önümde Tianyu vardı.İmza almak istedim ama tanımadığım için gitmeye çekindim.Bilet satış yerine geri çıktık ve orda Victoria fotoğraf çekilip imza vermeye başladı ama biraz fazla sıkıştırdılar ve yüzündeki korkuyu resmen gördüm.Ben o arada Tianyu abimizi,ilk gün bilmediğimiz için kısaca Çinli abi diyorduk,kesiyordum :D Birden menajeri kalabalıktan çıktı.Victoria'da koşarak bantların üstünden atladı ve menajeriyle uzaklaştılar.O noktadan sonra peşinden gitmek istemedik.Ve ekibin kalanını mesafeli olarak takip etmeye devam ettik. Çekim ekibi bir yerde beklerken ünlüler otellerine gittiler.Çekim ekibi de bir süre sonra oradan ayrıldı.5 dakika ne yapacağımızı düşünüp aşağı yürümeye başladık.Artık çok acıkmıştık.Seoul restorana gidelim derken otellerden birinin önünde çekim ekibini gördük böylece otellerini de öğrenmiş olduk.Bir süre orada bekledikten sonra dayanamayıp yemek yemek için ayrıldık ve 1 saat sonra geri döndük.Çekim ekibinin çoğu dışarda otellerinin yanındaki restorandaydı.1 saat kadar utançtan kimseye birşey sormasakta oradaki otellerde ve dükkanlarda çalışan Türk abiler bize gaz verince Victoria'yı sormaya gittik.Röportaj yapıldığını ve çalışması gerektiğini,dışarı çıkmayacağını söylediler.Oradaki Türkler kaldıkları oteldeki tanıdıklarıyla konuştular ve beklememizi işi bitince ekibe söyleyip Victoria'yı dışarı çıkmasını isteyeceklerini söylediler bizde otelin yanında ekibin yemek yediği kafeye girip kahve içtik çünkü hava 6'dan sonra gerçekten çok soğudu.15 dakika bile oturamadan biz ekip kalkınca bizde yerimizden fırladık.Bekledik ama Türk abiler Victoria'nın dışarı çıkamayacağını söyleyip özür dilediler.Bizde bu sefer otelin karşısında beklemeye başladık.Gelen giden yoktu.Arkadaşımız Vic'in doğum gününün yakın olduğunu söyleyip hediye almayı önerdi.İpek bir şal alıp kısa bir doğum günü mesajı yazdık ve otelin önüne gittik.Bu sefer ekipten herkes yemeğe çıktığı için dışarıda verebileceğimiz kimse kalmamıştı.Arkadaşlarımız resepsiyona inip oradaki görevlilerle konuştu ama onlar hediyeyi veremeyeceklerini söylediler.Ne yapsak diye kapının önünde dikilerken Tianyu'nun merdivenlerden çıktığını gördük.O da bizi görünce şaşırdı ve el sallamaya başladı biz kesene kadarda devam etti.Sonunda benimde gazımla arkadaşım kapıyı açtı ve Tianyu'ya aldığımız hediyeyi gösterip vermesini istedi.Tianyu'da olur diyince hediyeyi teslim ettik teşekkür ettik ve birazcık daha bekleyip 19:45 civarı otelin önünden ayrıldık...İlk günümüz böyle geçti :D