22 Aralık 2017 Cuma

Jonghyun Anısına...

Ölümleri sevmem. Kimse sevmez gerçi. Özellikle sebebi depresyon olan ölümler beni daha da çok üzer. Yanlış belki ama bir insan nasıl bu kadar yalnız olabilir diye düşünmeden edemiyorum.

Jonghyun bu sene benim severek dinlediğim gruplar arasında 2. kaybım. İlki Linkin Park grubundan Chester ve o da depresyon sebebiyle aramızdan ayrıldı.

Buraya uzun uzun yazılar yazacak durumda değilim. Sadece çok ama çok üzgünüm. Tanıdığım birileri bu şekilde hayatına son verene kadar depresyonun bu denli kötü olabileceğine yine de inanmak istememiştim. Sizde bu durumdaysanız, kendinizi kötü hissediyorsanız lütfen bir an önce yardım alın. İçinizi sıkan herhangi bir şey için konuşun. Hayat üzülmek için yeterince uzun değil. Ve konuşacak kimseyi bulamıyorsanız, ben buradayım. Yorum yazın, tweet atın. Yeter ki içinize atmayın dertlerinizi.

Jonghyun şuan daha güzel bir yerdesindir umarım. Seni tüm k-pop hayranları çok özleyecek.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder