22 Temmuz 2015 Çarşamba

2012'de K-Pop

Neden 2012? Çünkü bu yıldı ilk kez,bilinçli bir şekilde Korece dinlemem.Daha öncede CNBlue,SNSD,Wonder Girls,SHINee,FTISland ve hatta A.NJell (You Are Beautiful dizisinden) dinlemiştim,daha doğrusu dinlemişim.Telefonumu karıştırdığımda 2011 yazında bir dergiden çekmiş olduğum bir adet Choi Minho ve CNBlue fotoğrafı varmış bunlara bakayım diye de not almışım falan. Jaejoong'u görerek fan oldum ben.Baya şanslı bir kesimin içindeyim o yüzden.Ve 2012'den beri sabit düşüncem şu ki,en kaliteli şarkılar o zaman çıktı.Şimdi çıkanların hiç biri,büyük gruplar hariç beni eskisi gibi tatmin etmiyor.Hadi bu kaliteli şarkıların içine 2013'ü de katalım.Ben fan olduğum zaman MBLAQ "This Is War"ı çıkarmıştı.LEDApple "Time Is Up"ı,Shınhwa "Venus"ü.BAP,Nu'est,BTOB ve EXO çıkış yapmıştı peşpeşe.Hatırlıyorum ilk Music Bank'i izlediğimde FTIsland tanıdığım tek gruptu."Severly" ile promosyon yapıyorlardı ve Music Bank sahnesindeki her grup beni o zamanlar müzikal açıdan fazlasıyla tatmin ederdi.

K-Pop 2012 Top 100

Mesela bu listedeki her şarkıyı tek tek ve severek dinlemiştim o dönem ve şimdi izledim de,hala da aynı şekilde dinlerken daha çok zevk alıyorum.



K-Pop 2013 Top 100

Şimdi iyi şarkılar çıkmıyor mu? Tabi ki çıkıyor.Ama diyorum ya bana artık hitap etmiyor.He ben bu yazıyı niye yazdım? Bilmiyorum. Sadece 2012 şarkılarını çok özledim.Kız gruplarının soyunarak popüler olmadığı,skandalların aşırı olmadığı,fan kavgalarının falan yaşanmadığı zamanlar daha iyiydi.Şimdiyse işin ucu çok kaçtı gibime geliyor.Herşeyin en yakın zamanda düzelmesi dileğiyle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder