12 Mayıs 2013 Pazar

EXID ve RANIA Fanmeeting'i : Rania

Rania!
Cumaya kadar gerçekten görmeyi ummuduğum kızların bugün Gaya restaurantta 16:00-18:00 arası fanmeetingi vardı.Benimde cuma günlerim boştu ve Exid'de dinlediğim nadir kız gruplarındandı arkadaşta gelebilirim diyince ayarladık gittik.O mesajları hazırladı bende kartları aldım.Orada iki grup için ve Junghwa,8 Mayıs onun doğum günüymüş,için mesajları yazdı arkadaşımda.Zaten 2 kişi geldik ama tanıdık göre göre en son 8 kişi çıktık sanırım fanmeeting'ten.İlk olarak restaurantın içi biz geldiğimizde zaten düzenliydi bir tek bar gibi bir yerin önüne iki masa koydular.Böylece kızların oturacağı yer belli oldu.

Rania

Saat tam 4'te(sanırım) Rania geldi.Alkışlarla karşılandılar tabiki.Yukarıdaki fotoğrafta görüldüğü gibi sırasıyla yani sağdan sola Tae,Di,Lucy,Xia ve Saem vardı.Tae bizi resmen aegyo manyağı yaptı.O kadar sevimli bir yüzü vardı ki kızın.Ama gözleri sanırım lensti çünkü bir tuhaf duruyodu.Neyse.Bize mor renkli üzerinde Rania yazan bayrak tarzı birşey dağıttılar.Yetmedi tabi ama en başta başka kağıda izin vermemişlerdi.Sıra bana gelince önce Tae'nin önüne gittim ve ona "you are so cute" dedim :D o da teşekkür etti.Di'ye gidip saç şeklini çok beğendiğimi söyledim.Ama ilk bi anlamadı.İngilizceleri bi hayli zayıf bu grubun sanırım.Hepsine Korece "Merhaba,Teşekkürler,Seni seviyorum,Hoşçakalın" dediğimi yazmıyorum tabi ki.Lucy'e bişey söylemedim yani bunlar haricinde.Xia geçinince kızın tırnaklarındaki Nail Art'a bayıldım ve bunu ona da söyledim.En sonda Saem'e imzalattırdım ve yerime geçmeden evel fotoğraf çekmeye başladı.Saem benim onu çektiğimi görünce durup poz verdi zaten.


Lider Saem

Sıra soru sorma kısmına gelince hepimizi konserveye tıkar gibi daracık bir alana yere oturttular.Pantolon ve eteklerle o yere oturmak nasıl zor biliyomusunuz? Dizlerimin üzerine oturdum bende.Sorusu olan elini kaldırdı,kızlar seçince ayağa kalkıp yada benim gibi dizlerinin üzerinde durup soruları sordular.Sorular genelde "Türk yemeklerini beğendiniz mi?" ve "Türk erkekleri nasıldı?" tarzı sorulardı.En çok dondurmayı beğenmiş bayanlar ve erkeklerimize bayılmışlar,özellikle de sakal-bıyık olayına.Bende soru sordum tabi.Sorum tüm grup içindi aslında ama heyecandan sadece Lucy'e yöneltebildim,çünkü beni seçen oydu."Kendi grubunuzun şarkıları haricinde,sevdiğin kpop şarkıları nedir?" diye sormuşum heyecandan.Lucy bunu "Busker Busker'ın şarkıları seviyorum" şeklinde cevap verdi.En son fotoğraf çekilmeyecek çok kalabalığız denince bir kaç grup halinde çekilebileceğimizi önerdim.Koreli bir amca vardı onunla el-kol hareketleriyle anlaşarak durumu hallettik.10'ar kişilik gruplar şeklinde fotoğraf çekti bir sayfa ve o Koreli amca.Fotoğraflar konunca ekleyeceğim.Ben hemen Tae'nin yanına gittim tabi.Çok sevimliydi çünkü.Yerimize geçerken hepsine teşekkür ettik ve fotoğraf merasimi bitince ufak bir konuşma yapıp restauranttan ayrıldılar.He bi de biz Saem'e grup için yazdığım ufak bir mesaj olan kart vermiştik onu da gülümseyerek okuduğunu gördük.Rania dinleyicisi değildim önceden.Ama sanırım onlara bir şans vereceğim.(Fanmeeting'e gitmeden evel MV'lerine ve üyeleriyle alakalı bilgilere göz atmıştım tabi ki.Cahil gitmedim oralara)
Rania


Di ve Tae

Toplu fotoğrafımız <3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder